Tot mijn verbazing kan je niet meer per email een klacht bij de IND indienen
Een IND ambtenaar die een client schrijft dat je niet zijn gemachtigde kan zijn omdat je geen advocaat bent raakt je letterlijk in je inkomen dus dat leek me wel klachtwaardig.
Blijkt nu dat je niet meer per email een klacht kan indienen. Je mag een vreselijk formulier uitprinten..... in mijn geval zou dat naar de bibliotheek lopen door 30 graden zijn omdat mijn printer kuren heeft... en dat dan opsturen.
In welke tijd leven we nu? En waarom moeten er kosten worden gemaakt om een klacht te kunnen indienen?
Dat pictogrammenformulier was toch juist altijd zodat je kon mailen? U begrijpt het is jaren geleden dat ik een klacht heb ingediend.
UPDATE: Aardige IND-medewerker van de klachtenlijn heeft voor me het hele verhaal uitgetypt.
Interessant artikel? Deel het eens met uw netwerk en help mee met het verspreiden van de bekendheid van dit blog. Er staan wellicht nog meer artikelen op dit weblog die u zullen boeien. Kijk gerust eens rond. Zelf graag wat willen plaatsen? Mail dan webmaster@vreemdelingenrecht.com In verband met geldwolven die denken geld te kunnen claimen op krantenartikelen die op een blog als deze worden geplaatst maar na meestal een dag voor de krantenlezers aan leeswaardigheid hebben ingeboet terwijl wij vreemdelingenrecht specialisten ze soms wel nog jaren gebruiken om er een kopie van te maken voor een zaak ga ik over tot het plaatsen van alleen het eerste stukje. Ja ik weet het: de kans dat u doorklikt is geringer dan wanneer het hele artikel hier staat en een kopie van het orgineel maken handig kan zijn voor uw zaak. Wilt u zelf wat overnemen van dit weblog. Dat mag. Zet er alleen even een link bij naar het desbetreffende artikel zodat mensen niet alleen dat wat u knipt en plakt kunnen lezen maar dat ook kunnen doen in de context.
Blijkt nu dat je niet meer per email een klacht kan indienen. Je mag een vreselijk formulier uitprinten..... in mijn geval zou dat naar de bibliotheek lopen door 30 graden zijn omdat mijn printer kuren heeft... en dat dan opsturen.
In welke tijd leven we nu? En waarom moeten er kosten worden gemaakt om een klacht te kunnen indienen?
Dat pictogrammenformulier was toch juist altijd zodat je kon mailen? U begrijpt het is jaren geleden dat ik een klacht heb ingediend.
UPDATE: Aardige IND-medewerker van de klachtenlijn heeft voor me het hele verhaal uitgetypt.
Interessant artikel? Deel het eens met uw netwerk en help mee met het verspreiden van de bekendheid van dit blog. Er staan wellicht nog meer artikelen op dit weblog die u zullen boeien. Kijk gerust eens rond. Zelf graag wat willen plaatsen? Mail dan webmaster@vreemdelingenrecht.com In verband met geldwolven die denken geld te kunnen claimen op krantenartikelen die op een blog als deze worden geplaatst maar na meestal een dag voor de krantenlezers aan leeswaardigheid hebben ingeboet terwijl wij vreemdelingenrecht specialisten ze soms wel nog jaren gebruiken om er een kopie van te maken voor een zaak ga ik over tot het plaatsen van alleen het eerste stukje. Ja ik weet het: de kans dat u doorklikt is geringer dan wanneer het hele artikel hier staat en een kopie van het orgineel maken handig kan zijn voor uw zaak. Wilt u zelf wat overnemen van dit weblog. Dat mag. Zet er alleen even een link bij naar het desbetreffende artikel zodat mensen niet alleen dat wat u knipt en plakt kunnen lezen maar dat ook kunnen doen in de context.
Reacties