Oud cliente uit Irak wil graag haar Nederlands verbeteren door bij oude mensen schoon te maken. Wie kent iemand?

U kunt mij helpen door met mij de Nederlandse taal te oefenen en mij als weduwe net wat meer inkomsten voor mijn gezin te laten verdienen. Ik kan voor u het huis schoonmaken of eens lekker voor u Iraaks koken. Of misschien wilt u gewoon samen naar de supermarkt gaan wandelen of een kopje thee drinken om de eenzaamheid te verdrijven. Wie ik ben? Ik ben een weduwe van eind dertig die een paar jaar geleden met mijn man en kinderen uit Irak is gevlucht. Inmiddels heb ik alle inburgeringslessen gevolgd en kan ik aardig Nederlands maar niet goed genoeg om weer net als vroeger bij een bank te gaan werken. Maar ik wil graag een paar uur per week aan de slag als de kinderen op school zitten. Dus liefst een paar uur in de ochtend. Ik ben bang van honden. Ik woon in Roelofarendsveen en heb geen auto. Mocht u een schoonmaakbedrijf hebben dan kunt u ook bellen. (prijs is exclusief reiskosten openbaar vervoer). Werkzaam in: Leiden, Haarlem
Werktijden: onder schooltijden


Meer info:
http://link.marktplaats.nl/359513452


Reacties

Populaire posts van deze blog

VACATURE: Beslisme­de­werker Buitenlandse Zaken VISA - CSO

VACATURE: Medewerker aanmeldgehoren

š—Ŗš—¼š—²š—»š˜€š—±š—®š—“ šŸ­šŸ³ š—·š—®š—»š˜‚š—®š—暝—¶ š˜‚š—¶š˜š˜€š—½š—暝—®š—®š—ø š—¼š˜ƒš—²š—æ š˜š—¶š—·š—±š—²š—¹š—¶š—·š—øš—² š—Æš—²š˜€š—°š—µš—²š—暝—ŗš—¶š—»š—“ š˜ƒš—®š—» ‘š—±š—²š—暝—±š—²š—¹š—®š—»š—±š—²š—暝˜€’

Stichting LOS schreef boek "Post Deportation Risk" over de mensenrechten situatie na terugkeer

VACATURE: Programma manager bij Forum voor Programma Immigratie & Burgerschap (Migratierecht)

Oude (groot)ouder naar Nederland willen halen kan soms

Immigratiedienst: Minder vaak voordeel van twijfel voor asielzoeker

Voorwaarden verlaagd salariscriterium na zoekjaar hoogopgeleiden verruimd - kennismigranten salaris

Documentaire "verloren jongens" over asielzoekende kinderen die door Europa zwerven

Interview met Anton Kleijweg, advocaat vreemdelingenrecht te Voorburg (update: tegenwoordig in Den Haag)