Cursus Actualiteiten Vreemdelingenrecht 20/11/2014
Weet u hoe zit met de toelatings- en
verblijfsvoorwaarden? En met het vreemdelingentoezicht? Laat u bijpraten
over de actuele stand van zaken in het Vreemdelingenrecht!
In deze actualiteitencursus staan we stil bij ontwikkelingen waar iedereen
vanuit de praktijk mee te maken heeft: het bewijsrecht in vreemdelingen- en
nationaliteitszaken is daar een voorbeeld van.Ook de beperkte rechtspositie van vreemdelingen zonder rechtmatig verblijf krijgt aandacht. Dat kan gaan om:
- kinderen
- slachtoffers van uitbuiting
- familieleden die in het buitenland op een mvv wachten
Docenten
Dr. T. de Lange, universitair docent bestuursrecht, Universiteit van Amsterdam |
Mr. B.K. Olivier, universitair docent bestuursrecht, Universiteit van Amsterdam |
Doelgroep
Advocaten en juristen werkzaam op het gebied van het vreemdelingenrechtVorm
Interactief college, mede aan de hand van door de deelnemers – eventueel vooraf aan de docenten gemailde – vragen.Niveau
VerdiepingOverige informatie
Datum donderdag 20 november 2013 |
Tijd 12.30 – 17.30 uur |
Cursusprijs € 395,-, inclusief cursusmateriaal, lunch en consumpties |
Locatie Oudemanhuispoort, Amsterdam |
Studiepunten 4PO |
http://eggens.uva.nl/ons-cursusaanbod/cursussen-op-rechtsgebied/content/2014/11/actualiteiten-vreemdelingenrecht.html
In verband met geldwolven die denken geld te kunnen claimen op krantenartikelen die op een blog als deze worden geplaatst maar na meestal een dag voor de krantenlezers aan leeswaardigheid hebben ingeboet terwijl wij vreemdelingenrecht specialisten ze soms wel nog jaren gebruiken om er een kopie van te maken voor een zaak ga ik over tot het plaatsen van alleen het eerste stukje. Ja ik weet het: de kans dat u doorklikt is geringer dan wanneer het hele artikel hier staat en een kopie van het orgineel maken handig kan zijn voor uw zaak. Wilt u zelf wat overnemen van dit weblog. Dat mag. Zet er alleen even een link bij naar het desbetreffende artikel zodat mensen niet alleen dat wat u knipt en plakt kunnen lezen maar dat ook kunnen doen in de context.
Reacties