Vacature: VluchtelingenWerk Midden-Nederland zoekt per direct een managementassistent in Utrecht
Managementassistent M/V 26-36 uur
Je geeft leiding aan de 4 tot 5 vrijwillige medewerkers op het secretariaat en de afdeling communicatie, zorgt voor soepel lopende processen, een goede werkverdeling en continuïteit op deze afdelingen en bent eerstverantwoordelijke voor het verzorgen en beheren van de website. Je stuurt de huishoudelijk medewerker aan. Daarnaast ondersteun je en vervang je op onderdelen de medewerker P&O, ben je verantwoordelijk voor het organiseren van cursussen en het ondersteunen van activiteiten in het kader van lobby en verkiezingen.
Je kunt je aandacht gemakkelijk en snel verdelen over diverse door elkaar spelende thema's, bent dienstverlenend en ziet zelf waar je toegevoegde waarde kunt hebben. Je bent een stressbestendige persoon die stevig in de schoenen staat, grenzen kan stellen en goed weet om te gaan met zeer verschillende mensen met uiteenlopende achtergronden, wensen en meningen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, houdt er van om de spin in het web te zijn en vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan het verder stroomlijnen van de ondersteunende processen binnen VWMN. Vanzelfsprekend onderschrijf je de missie en het beleid van VluchtelingenWerk en draag je dit ook actief uit binnen en buiten de organisatie.
Hier gevonden: http://www.vluchtelingenwerk.nl/middennederland/vacatures/managementassistent-mv-26-36-uur
Interessant artikel? Deel het eens met uw netwerk en help mee met het verspreiden van de bekendheid van dit blog. Er staan wellicht nog meer artikelen op dit weblog die u zullen boeien. Kijk gerust eens rond. Zelf graag wat willen plaatsen? Mail dan webmaster@vreemdelingenrecht.com In verband met geldwolven die denken geld te kunnen claimen op krantenartikelen die op een blog als deze worden geplaatst maar na meestal een dag voor de krantenlezers aan leeswaardigheid hebben ingeboet terwijl wij vreemdelingenrecht specialisten ze soms wel nog jaren gebruiken om er een kopie van te maken voor een zaak ga ik over tot het plaatsen van alleen het eerste stukje. Ja ik weet het: de kans dat u doorklikt is geringer dan wanneer het hele artikel hier staat en een kopie van het orgineel maken handig kan zijn voor uw zaak. Wilt u zelf wat overnemen van dit weblog. Dat mag. Zet er alleen even een link bij naar het desbetreffende artikel zodat mensen niet alleen dat wat u knipt en plakt kunnen lezen maar dat ook kunnen doen in de context.
Betaald, Utrecht
De uitdaging
De managementassistent werkt op het regiokantoor in de stad Utrecht. Je bent de “rechterhand en linker hersenhelft” van de directeur. Je taken ter ondersteuning van directeur en bestuur voer je zelfstandig uit. Daartoe behoort onder meer het opstellen van correspondentie en (jaarlijkse) verslagen, het organiseren en notuleren van vergaderingen (o.a. bestuur en ondernemingsraad) en bijeenkomsten, het verzamelen van informatie voor (beleids)notities en vergaderingen, het bewaken van (de voortgang van) afspraken uit overleggen en vergaderingen, het voorbereiden van besluiten en besluitvorming, het beheren en bewaken van de agenda van de directie en het behandelen van de post.Je geeft leiding aan de 4 tot 5 vrijwillige medewerkers op het secretariaat en de afdeling communicatie, zorgt voor soepel lopende processen, een goede werkverdeling en continuïteit op deze afdelingen en bent eerstverantwoordelijke voor het verzorgen en beheren van de website. Je stuurt de huishoudelijk medewerker aan. Daarnaast ondersteun je en vervang je op onderdelen de medewerker P&O, ben je verantwoordelijk voor het organiseren van cursussen en het ondersteunen van activiteiten in het kader van lobby en verkiezingen.
Je kunt je aandacht gemakkelijk en snel verdelen over diverse door elkaar spelende thema's, bent dienstverlenend en ziet zelf waar je toegevoegde waarde kunt hebben. Je bent een stressbestendige persoon die stevig in de schoenen staat, grenzen kan stellen en goed weet om te gaan met zeer verschillende mensen met uiteenlopende achtergronden, wensen en meningen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, houdt er van om de spin in het web te zijn en vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan het verder stroomlijnen van de ondersteunende processen binnen VWMN. Vanzelfsprekend onderschrijf je de missie en het beleid van VluchtelingenWerk en draag je dit ook actief uit binnen en buiten de organisatie.
De ideale kandidaat
- heeft een opleiding tot directiesecretaresse of management assistent op HBO niveau en min. 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- heeft ervaring als leidinggevende
- is vaardig in werken met en leidinggeven aan vrijwilligers
- kan goed samenwerken én delegeren
- kan goed plannen en organiseren en is (daarin) flexibel (groot aanpassingsvermogen)
- onderscheidt hoofd- en bijzaken, kan prioriteiten stellen en is besluitvaardig
- is communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en bevordert mede een goede doorstroom van informatie naar alle lagen van de organisatie
- heeft affiniteit met ICT, communicatie- en personeelsvraagstukken
- is collegiaal, organisatie-sensitief, geduldig en tactvol, maar durft waar nodig ook constructief-kritisch en stevig te zijn
- is nauwkeurig en punctueel in de uitvoering van het werk
Wat we bieden
Een gepassioneerd team van mensen in een organisatie die sterk verandert en toe beweegt naar meer efficiënte en zakelijke processen zonder daarbij haar ideële doel en maatschappelijke betrokkenheid uit het oog te verliezen. Humor en een informele sfeer gaan samen met hard werken vanuit een passie voor de doelgroep. We bieden vooralsnog een tijdelijke functie tot en met 31 december 2015 op basis van een min-max contract van 26 tot 36 uur. De CAO Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening is van toepassing. Inschaling gebeurt in schaal 7 op basis van vooropleiding, kennis en ervaring. Deze schaal kent een maximum salaris van € 3048,- (op basis van full-time inzet).Ben je geïnteresseerd?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Judith Hopster, directeur (030-2340676 of jhopster@vwmn.nl). Je schriftelijke reactie met CV kun je vóór 5 januari 2015 sturen naar: VluchtelingenWerk Midden-Nederland, Postbus 1057, 3500 BB Utrecht of secretariaat@vwmn.nl. Gesprekken zullen plaatsvinden op 27 januari 2015.Over VluchtelingenWerk Midden-Nederland
VluchtelingenWerk Midden-Nederland is een professionele vrijwilligersorganisatie die is aangesloten bij VluchtelingenWerk Nederland. We behartigen de belangen van en ondersteunen asielzoekers en vluchtelingen in de provincies Utrecht, Flevoland en de Gooi- en Vechtstreek. Dit doen we vanuit 19 kantoren, 7 asielzoekerscentra en 1 gezinslocatie in onze regio.Hier gevonden: http://www.vluchtelingenwerk.nl/middennederland/vacatures/managementassistent-mv-26-36-uur
Interessant artikel? Deel het eens met uw netwerk en help mee met het verspreiden van de bekendheid van dit blog. Er staan wellicht nog meer artikelen op dit weblog die u zullen boeien. Kijk gerust eens rond. Zelf graag wat willen plaatsen? Mail dan webmaster@vreemdelingenrecht.com In verband met geldwolven die denken geld te kunnen claimen op krantenartikelen die op een blog als deze worden geplaatst maar na meestal een dag voor de krantenlezers aan leeswaardigheid hebben ingeboet terwijl wij vreemdelingenrecht specialisten ze soms wel nog jaren gebruiken om er een kopie van te maken voor een zaak ga ik over tot het plaatsen van alleen het eerste stukje. Ja ik weet het: de kans dat u doorklikt is geringer dan wanneer het hele artikel hier staat en een kopie van het orgineel maken handig kan zijn voor uw zaak. Wilt u zelf wat overnemen van dit weblog. Dat mag. Zet er alleen even een link bij naar het desbetreffende artikel zodat mensen niet alleen dat wat u knipt en plakt kunnen lezen maar dat ook kunnen doen in de context.
Reacties