VACATURE: Casemanager bij een asielzoekersopvang voor ongeveer 20 uur in Alkmaar

Voor een bedrijf in de opvang van vreemdelingen zijn wij op zoek naar een Casemanager. Heb jij affiniteit met deze doelgroep, ben je communicatief vaardig en consequent? Dan is dit misschien wat voor jou!

Functieomschrijving:
Voert individuele gesprekken met bewoner in het kader van de oriëntatie-, terugkeer- en/of inburgeringsfase.
• Maakt samen met de bewoner een terugkeer- of inburgeringsplan en ziet toe op de uitvoering daarvan.
• Faciliteert de bewoner bij de uitvoering van het terugkeer of inburgeringsplan.
• Is dossier verantwoordelijk voor de processen die hij uitvoert, cq waar hij verantwoordelijk voor is.
• Stemt met de programmabegeleider de te nemen acties af.
• Stemt werkzaamheden af met keten- en samenwerkingspartners.
• Signaleert spanningen, spreekt bewoners aan op ongewenst gedrag en intervenieert.

Aanbod
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Vaardigheden
• HBO werk/denknvieau.
• Voor de functie relevante opleiding.
• Affiniteit met de doelgroep.
• Communicatief vaardig.

Scholing: HBO, HEAO ..

Over de werkgever
Onze opdrachtgever is een opvangorganisatie die zorgt voor probleemloze opvang van vreemdelingen. In opdracht van het ministerie van Justitie biedt de opdrachtgever asielzoekers, vluchtelingen en andere specifieke groepen in een kwetsbare positie veilige huisvesting en ondersteunt hen in de voorbereiding op hun toekomst.

Startdatum: Per direct

Uren per week: Parttime

Contract: Tijdelijk dienstverband

Plaatsingsdatum: 28 september 2010


Contactpersoon: Glenn Holster
Telefoon: 023-5125320
E-mail: 1248@startpeople.nl


Start People Haarlem
Kruisweg 54
2011LD Haarlem

Reacties

Anoniem zei…
Geachte heer/mevrouw,

met veel belangstelling reageer ik op de advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar Casemanager bij een asielzoekersopvang. Graag wil in aanmerking komen voor deze functie.

Ik heb eerder als casemanager inburgering bij de Taalwijzer in Amsterdam gewerkt. Het was een booiende ervaring geweest waarin ik mijn vaardigheden als casemanager heb ontwikkeld en geprofessionaleseerd.

Interesse en gedrevenheid in het vak hebben mij veel plezier en voldoening gegeven. Daarom wil graag deze functie vervullen.

Ik zal graag op gesprek uitgenodigd willen worden om mijn enthousiasme toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Hassan Ettahriene
tel:0641166120
Anoniem zei…
Geachte heet/mevrouw,

met veel belangstelling reageer ik op de advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een casemanager bij een asielzoekersopvang. Graag wil ik in aanmerking komen voor deze functie.

Ik heb kort geleden bij de Taalwijzer in Amsterdam gewerkt. Ik heb daar competenties en kwaliteiten ontwikkeld in het vak inburgering en het begeleiden van inburgeraars. Mijn inzet was vooral gericht op het laten meedoen en participeren van allochtonen in de Nederlandse samenleving; door ze te ondersteunen op weg naar een waardige bestaan in Nederland.

Interesse en gedrevenheid in het vak hebben mij enorm veel voldoening en plezier gegeven.
Daarom wil ik deze functie vervulen.

Ik zal graag op gesprek uitgenodigd willen worden om mijn enthousiasme toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Hassan Ettahriene
tel: 0641166120

Populaire posts van deze blog

Stichting LOS schreef boek "Post Deportation Risk" over de mensenrechten situatie na terugkeer

𝗪𝗼𝗲𝗻𝘀𝗱𝗮𝗴 𝟭𝟳 𝗷𝗮𝗻𝘂𝗮𝗿𝗶 𝘂𝗶𝘁𝘀𝗽𝗿𝗮𝗮𝗸 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗶𝗷𝗱𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲 𝗯𝗲𝘀𝗰𝗵𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗴 𝘃𝗮𝗻 ‘𝗱𝗲𝗿𝗱𝗲𝗹𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀’

VACATURE: Programma manager bij Forum voor Programma Immigratie & Burgerschap (Migratierecht)

Immigratiedienst: Minder vaak voordeel van twijfel voor asielzoeker

VACATURE: Operationeel Manager Juridische Zaken IND Den Haag

Vraag: Kan ik mijn oude moeder naar Nederland halen?

VACATURE: (junior) juridisch medewerker bij advocatenkantoor Everaert

Interview met Aad van Elswijk, advocaat vreemdelingenrecht te Rotterdam

Met je buitenlandse partner naar Nederland: 20 tips (artikel van Gart Adang op zijn verzoek geplaatst)

Wat als je vergeten bent je verblijfsvergunning te verlengen?